Гарантія
- Гарантія та сервисне обслуговування
Я можу обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар на протязі 14 днів з моменту придбання товару. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб використати цю можливість, будь ласка, впевніться що:- заповнений гарантійний талон виробника;
- документ, підтверджуючий покупку (чек або видаткова накладна);
- повна комплектація товару;
- збереження всіх пломб та маркування на товарі, в т.ч. шильдика, де указана модель та серійний номер;
- дотримання вимог інструкції з експлуатації.
Де і як можна здійснити обмін або повернення товару?
Обміняти або повернути товар можна в магазині нашої мережі http://assol.in.ua/ru/shops/, в якому ви придбали товар.
При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.
Якщо ви знаходитесь в іншому місті, де немає магазину Ассоль, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Деталі пересилки уточнюйте по тел.: +38 068-418-60-61. Умови обміну або повернення товару вказані вище.
Яка гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказан в описі кажного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
В яких випадках гарантія не надається?
Сервисний центр може відмовити в гарантійному ремонті в таких випадках:- порушення збереження гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли в наслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованового відкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходиться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні обов'язки та гарантійне обслуговування не розповсюджується на товар у випадках:- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли в наслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідин, запиленості, механічні пошкодження, попадання в середину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації ;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу викликане програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні обов'язки не поширюються:- на програмні продукти, що поставляються разом з виробом;
- на програмні продукти, що не поставляються разом з виробом;
- на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.