Каталог Товаров
0
Сравнить
Сравнение товаров
Список сравнений пуст
0
Избранные
Избранные
Список желаний пуст
0
0 грн.
Корзина
Корзина
Ваша корзина пуста!

Как успеть все!?

Дата публикации: 11.01.2021
Просмотров: 500
Как успеть все!?

ТАЙММЕНЕДЖМЕНТ: як встигнути все?

Нічого не встигаєш? Багато роботи і мало часу? Ми розібрались з тим, що насправді допомагає підвищити продуктивність праці.

АССОЛЬ підготували для тебе декілька порад, які допоможуть встигати більше!

Порада №1: Встановлюй цілі

Мабуть, ти маєш список цілей як для себе, так і для своєї роботи. Не має значення, чи ти мрієш як розвинути власний бізнес, чи про спосіб підвищити свою ефективність — головне, записувати свої цілі й час від часу повертатись до їхнього аналізу.

Правильне управління часом починається з визначення цілей та списку практичних дій, які стануть кроками до досягнення цілей.

Порада №2: Навчись розставляти пріоритети

Отже, тепер у тебе є список із пунктів, які потрібно зробити, і всі вони мають бути закінчені до кінця цього тижня? У такій ситуації легко піддатися стресу та скласти руки. Хитрість полягає в тому, щоб не намагатись виконати все одночасно, а навчитися розставляти пріоритети між завданнями. Кожен власник малого бізнесу знає, що час є одним з найцінніших ресурсів, тому важливо не витрачати його на тривогу.

Склади список всього, що потрібно зробити, далі створи систему для оцінки вартості та впливу кожного завдання на тебе. Тобто потрібно впорядкувати список.

Порада №3: Визнач дедлайни

Якщо ти сподівався, що підвищити ефективність роботи можна без дедлайнів— мусимо тебе розчарувати. Незалежно від того, чи потрібно придумувати маркетинговий план або закінчити ескізи дизайну продукту, не дозволяй собі прокрастинувати й мати вільний графік. Встанови терміни та дотримуйся їх. В іншому випадку є ризик застрягнути на одному етапі, відкладаючи виконання своїх обов’язків на пізніший час.

Порада №4: Залиш час для себе

Не читай електронні листи, коли готуєш вечерю та не здійснюй робочі дзвінки о пізній годині. Виділи час для себе та своїх хобі, адже це також допоможе залишатися зосередженим на роботі. І не забувай про обід! Твоєму мозку потрібна сила вуглеводів для роботи на повній швидкості.

Порада №5: Не захаращуй свій графік

Настав час зупинити всі думки на кшталт “Я думаю, що я встигну зробити все десь до п’ятниці”. Якщо твій графік заповнений, не намагайся втиснути в нього ще більше завдань та зустрічей. Замість того, щоб захаращувати свої дні - розділи робочий час на блоки. Наприклад, мова йде про маленький магазинчик квітів, тоді власник малого бізнесу або менеджер може розділити свій день наступним чином:

З 8.30 до 9.00 — підготувати магазин до відкриття.

З 9.00 до 13.00 — робота в магазині.

З 13.00 до 13.30 — обід.

З 13.30 до 15.30 — перевірка пошти та відповідь на запити.

З 15.30 до 16.30 — робота над маркетинг-планом.

З 16.30 до 17.00 — особисті зустрічі з членами команди або робочі дзвінки.

17.00 — закриття магазину.

Порада №6: Плануй наперед

Аналогічно до плану на день, потрібно скласти графік на майбутні тижні, місяці й навіть думати про свій річний прогноз. Щоб створити довгостроковий план, повернись до цілей розвитку бізнесу і списку необхідних кроків для їхнього досягнення. Розділи кроки на невеликі та досяжні завдання, розподіли їх впродовж року. І ось план готовий!

Порада №7: Залишайся організованим

Легко слідкувати за розкладом тиждень-два, але далі реальність може вносити свої зміни та вибити з наміченого ритму. Плануєш працювати над робочим завданням на наступному тижні, але раптом надходить велике замовлення, яке зупиняє решту роботи. Або, можливо, ти втратив квитанцію про таксі й не можеш тепер звести всі витрати в бухгалтерії.

Важливо не піддаватися стресу і не здаватися. Подивись, як далеко ти зайшов, зберись з силами, виділи час на оновлення графіку та вперед. Якщо ти хочеш, щоб твій бізнес процвітав, вкрай необхідно залишатись впорядкованим та організованим.

Правильне управління часом насправді не така складна навичка, але все ж потребує деякої практики. Тож вперед, зроби перший крок до більш організованих робочих днів! Бути більш організованим на роботі легше, коли маєш зручне крісло, на якому день в офісі проходить майже непомітно! Офісні крісла можна обрати ТУТ.

АССОЛЬ – техніка для всієї родини!

Поділитися:
Оставьте свой отзыв
Оставьте отзыв про статью
Популярные Статьи
ОПТОВИЙ МАРАФОН В АССОЛЬ
12.03.2021
ОПТОВИЙ МАРАФОН В АССОЛЬ
  ОПТОВИЙ МАРАФОН В АССОЛЬ!  Тільки для наших покупців!  Неймовірні знижки на кожен наступний товар!  - 5% на другий - 10% на третій  - 15% на четвертий  - 50% на п'ятий  Ваша виг..
Лови момент!
25.01.2021
Лови момент!
..
РАССРОЧКА НА ВЕСЬ ТОВАР ДО 24 МЕСЯЦЕВ
24.09.2020
РАССРОЧКА НА ВЕСЬ ТОВАР ДО 24 МЕСЯЦЕВ
    ВЕСЬ ТОВАР В РАССРОЧКУ НА 24 МЕСЯЦА ..
Доставим бесплатно
19.03.2020
Доставим бесплатно
..
ЗАБИРАЙ СВОЇ 500 ГРН
25.02.2021
ЗАБИРАЙ СВОЇ 500 ГРН
ЗАБИРАЙ СВОЇ 500 ГРН  АССОЛЬ дарує кожному 500 грн на оплату товарів у РОЗСТРОЧКУ до 24 місяців! Встигни забрати свої 500 грн Акція діє з 26 до 28 лютого АССОЛЬ - техніка для всієї род..
Щасливі години
29.04.2020
Щасливі години
ЛІТНІЙ КУПЛЯЙ від АССОЛЬ!Заводь будільнік!Тільки 3 дні – п’ятниця, субота, неділя, з 10:00 по 14:00!Кондиціонер Grunhelm - 4599 грн  ̶6̶9̶9̶9̶ грнВентилятор Grunhelm -&nb..
LOVE SALE
10.02.2021
LOVE SALE
..
Розстрочка від АССОЛЬ
24.02.2021
Розстрочка від АССОЛЬ
..
Грандиозное открытие магазина АССОЛЬ в г. Орехов
18.01.2021
Грандиозное открытие магазина АССОЛЬ в г. Орехов
ОРІХІВ! З 1 ДО 14 ЛЮТОГО! Грандіозне відкриття магазину техніки для всієї родини АССОЛЬ! ●Чому таке не можна пропустити?● Бо АССОЛЬ розігрує купу призів, серед яких смартфон, теле..
Грандіозне відкриття магазину техніки для всієї родини АССОЛЬ! м. Тальне
03.05.2021
Грандіозне відкриття магазину техніки для всієї родини АССОЛЬ! м. Тальне
Тальне! З 10 до 23 травня! Грандіозне відкриття магазину техніки для всієї родини АССОЛЬ! Чому таке не можна пропустити?   Щодня протягом двох тижнів, перші 20 покупців отримують г..